loading...
وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی
مهدی تقوی نوقابی بازدید : 93 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

به نام خداوند بخشنده مهربان.

به نام خدا که کلمه پناه جویان و گفتار پرهیزکاران است و پناه می برم به خدای بلندمرتبه از ستم ستمگران و نیرنگ حسودان و سرکشی ظالمان و او را میستایم برتر از ستایش ستایش گران.

خدایا! تویی یگانه بی شریک و پادشاه مطلق. در فرمانرواییت مخالفت نشوی و در پادشاهیت هماوردی نداری.

از تو میخواهم که بر بنده و فرستاده ات محمد درود فرستی و سپاس نعمتهایت را چنان قسمت من کنی که مرا به کمال خشنودیت نایل گرداند. و به لطف عنایت خویش، مرا در طاعت خود و مداومت در عبادتت و شایستگی پاداشت یاری نمایی و تا زنده ام، به بازداشتنم از گناهانت بر من مهر ورزی و تا پایان عمر، بر انجام آنچه بهره ام رساند، توفیقم دهی و به کتاب خود سینه ام را فراخ گردانی و بار گناهانم را با تلاوتش فروریزی و در دین و جانم به من سلامت بخشی و کسانیکه به آنها انس گرفته ام از من وحشتزده نکنی و در باقیمانده عمرم احسانت را بر من تمام نمایی چنانکه در گذشته عمرم بر من احسان نمودی.

ای مهربان ترین مهربانان.

إلهی آمین.

 

لینک وبسایت شرکت فنی مهندسی سبزاندیشان صنعت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,179
  • بازدید کلی : 15,052