loading...
وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی
مهدی تقوی نوقابی بازدید : 88 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم.

بارخدایا! من خود به خوبی می دانم که گنهکارم و در درگاه عظیم تو هیچ جایگاهی ندارم. خود به خوبی می دانم که چقدر گناه کارم و چقدر به معصیت تو روی آورده ام. اما اکنون در درگاه عظمت و مغفرت و بخشش تو، معترف آمده ام. به گناهم اعتراف می کنم و اظهار پشیمانی و درخواست بخشش از تو دارم.

خدایا! در آن هنگام که فضل و بخشش و مغفرت و رحمت و لطف و احسان خود را نصیب بندگانت می کنی، به من بنده حقیر فقیر مسکین مستکین نیازمند خودت که رسیدی، از تو خواهش می کنم ای خدا، به لیاقت و دارایی من نزد خودت نگاه مکن، که من در این صورت هیچ ندارم و حتی برای خود آبرویی نیز نگذاشته ام. خدایا به گناه خویش معترفم در درگاه ابدیت و إلهیت و حقیت و بزرگواری تو. تو در آن هنگام، به وسعت و بی إنتهایی لطف و کرم و فضل و بخشش و بزرگواری و رحمت و نعمت خودت نگاه کن و آنگاه بر من فضل نما. چرا که درست است که گناهان من مرا بر لطف و کرم تو بی لیاقت می گرداند اما فضل و احسان و بلندمرتبگی و جود و بخشش تو و رحمت و نعمتت بسیار برتر است و وسیع تر از گناهان من. چرا که رحمت و بخشش و مغفرت و منزلت تو، کل عالم را شامل می شود و تمام هستی را فرا گرفته و به تمام آفریدگانت تعلق می گیرد.

خدایا شکرت. إلهی آمین.

 

لینک وبسایت شرکت فنی مهندسی سبزاندیشان صنعت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 1,190
  • بازدید کلی : 15,063