loading...
وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی
مهدی تقوی نوقابی بازدید : 113 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

به نام خدا.

خدایا من تو را شاکرم که به درگاه ابدیت و احدیت و حقیت تو راه می یابم چنانکه بدان درگاه لیاقتی داشته ام. چرا که من خود به نیکویی میدانم که گناهکارم و لایق و شایسته درگاه تو نیستم ولی تو چنان با من برخورد مینمایی که گویی کرم و بخشش و لطف و احسان تو، تمام گناهان مرا نادیده گرفته است.

خدایا از هرگونه عصبیت و عصبانیت، تو مرا رها ساز و نجات ده و دیگر تا آخر عمرم مرا از عصبانیت و عصبانیت را از من دور نگه دار. إلهی آمین.

بار پروردگارا! تو خود حقایق و وقایع زندگانیم را چنان رقم زن و همّتم را والا و اراده ام را قوی کن، آنچنان که دیگر تا به انتهای عمرم، از دستورات إلهی تو، سر باز نزنم و هرگز معصیت تو نکنم و هرگز راه معصیت مپویم و همواره و همیشه در آزمایشات إلهی تو موفق و پیروز گردم و سربلند بیرون آیم.

خدایا! خداوندا! از عاقبت معصیت و گناه تو، به واسطه عقوبت کارها و اعمال و کیفری که در پس آن منتظرم باشد، می ترسم. پروردگارم! هیچ نمیخواهم و نمیخواهم و دیگر نمیخواهم که به راه گناه کشیده شوم و دامانم به معصیت به مخالفت با فرمانهای تو یا کوتاهی در اجرای اوامرت یا تخطی در سرزدن به نهی شده های تو، آلوده گردد. خود به نیکویی میدانم که هیچ آبرو با خود، به درگاه تو نیاورده ام.

تو چنانم کن ازین پس در درگاه احدیت و ابدیت و حقیت تو، آبرو جمع کنم و ذره ذره آبرویم بیشتر گردد. به واسطه اطاعت فرمانهای تو و نرفتن به سرزمین نهی شده هایت.

إلهی آمین.

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار.

إلهی آمین.

خدایا از تمامی نعمتهای حلالت آنچه را که میخواهی نصیب من بگردان اما دیگر همیشه و همواره من و عصبانیت را از هم دور نگه دار و همتم را والا و اراده ام را قوی گردان تا دیگر به راه گناه تو نروم. خدایا شکرت.

إلهی آمین.

 

وبسایت شرکت مهندسی سبزاندیشان صنعت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 1,184
  • بازدید کلی : 15,057