loading...
وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی
مهدی تقوی نوقابی بازدید : 96 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

یا الله!

تنها پشتیبان و امید و پناهم تو هستی. إلهی به امید خودت. به امید تو روزم را آغاز میکنم و به امید تو زنده ام و به امید تو حرکت میکنم و به امید تو نفس می کشم. تنها امیدم برای ادامه زندگی ام تو هستی.

خدایا شکرت. خدایا از تو متشکرم. خدایا شکرت.

هرآنچه تو خود میخواهی بر من لطف و کرم نمایی، همان است و همان لطف و احسان و نیکویی ست و همان لطف و بخشش و برکت و بزرگواری. به امید کرم و بخشش تو نه به امید هیچیک از بندگان یا آفریدگان تو. به امید تو نه به امید خلق تو. به امید تو نه به امید هیچ کس و هیچ چیز دیگر.

هرچه تو بخواهی لطف است و کرم است و بزرگواری. پس هر چه تو بخواهی نه آنچه که خلق تو بخواهند. هرچه تو بخواهی نه هرچه مردم بخواهند.

راضی ام به رضای تو.

هر آنچه که تو خود در حد و شأن آنی بر من بنده ات نازل فرما نه آنچه را که من در حد و شأن آنم.

إلهی آمین.

خدایا من تو را احترام میگذارم. تو را سپاس می گذارم. تو را شکر میگذارم و تو را دوست می دارم.

 

وبسایت شرکت مهندسی سبزاندیشان صنعت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 1,181
  • بازدید کلی : 15,054