loading...
وبلاگ شخصی مهدی تقوی نوقابی
مهدی تقوی نوقابی بازدید : 103 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم.

خدایا خداوندا! سلام.

خدایا تو را شکر. خدایا تو را شکر که من بنده ات شدم و تنها تو را می پرستم و تنها از تو مدد میجویم.

خدایا تو را سپاس که ستایش مخصوص ذات اقدس و کبریایی توست.

تو شایسته تسبیح و حمد و سپاسی و یکتایی و بزرگواری تو را سزاست.

ما همه بندگان درگاه تو اییم.

تو را دوست میدارم ای خدا! تو را که یکتایی و بی همتا و بی نیاز.

تنها تو را می پرستم و تنها از تو مدد میجویم.

مرا به راه راست هدایت فرما و تا آخر عمرم مرا بر مسیر تقوای إلهی خودت رهنمون ساز و همتم را والا گردان و اراده ام را قوی در ترک محرمات و معصیتهای تو.

خودت مرا چنان از حلال خود در همه چیز و همه نعمتهایت غرق کن و اراده ام را چنان قوی و همتم را چنان والا قرار ده که تا دم مرگ دیگر در پی گناه برنیایم و ذره ای به حرام تو چشم نکنم و سر سوزنی محرمات تو لذتبخش برایم نباشد. هرچه میخواهد باشد، از راه حلالش به دست آید و از راه حلالش باشد و از راه حلالش استفاده گردانم. دلم نمیخواهد ذره ای به غیر تو رو کنم یا ذره ای به غیر تو رو بزنم. تو خودت برایم فراهمش آور.

إلهی آمین.

هرچه از تو به ما رسد، همه خیر است و نیکویی و بزرگواری. بدون منت میدهی و می بخشی. پس تو هر آنچه میخواهی با من بنده حقیر فقیرت کن. من به آنچه تو بدان راضی باشی، راضی هستم. چه به بالاترین و بیشترین نقاطم رسانی، چه به پایین ترین نقاط. هر آنچه که تو بدان راضی باشی، من هم بدان راضی هستم.

من بنده ات از تو بیشترین و بالاترین نعمتهایت را و بیشترین از بهترینهایت را از تو خواسته ام اما تو با من آنچنان کن که خود در حد و شأن آنی نه آنچه که من در حد و شأن آنم. و تو با من بنده ات چنان کن که تو خود صلاح می دانی. من به آنچه که تو خود صلاح می دانی و بر سرم می آوری راضی و خشنودم. چرا که دیگر در سرتاسر زندگانی ام تا به آخر عمرم، رضایت و خشنودی تو است که برایم مهم است. نه آنچه که خود میخواهم و نه تمامی اهداف و برنامه ریزیهایم و نه حرف مردم.

من از تو بهترین ها و والاترین ها از نعمتهای حلالت را خواسته ام اما تو آنچه را که صلاح میدانی بر سر من بیاور که من به همان راضی و خشنودم. برای آنچه که به من صلاح نمیدانی نیز صبرش را به من عطا بفرما.

إلهی آمین. خدایا شکرت. خدایا شکرت. خدایا شکرت.

 

وبسایت شرکت مهندسی سبزاندیشان صنعت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,194
  • بازدید کلی : 15,067